Banana - Reisverslag uit North Islet, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu Banana - Reisverslag uit North Islet, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu

Banana

Blijf op de hoogte en volg Noortje

27 April 2015 | Australië, North Islet

Lieve freunden/familie,

Na wat radiostilte weer een berichtje uit Down Under. Geen idee waar ik de laatste keer gebleven was, maar het was ergens in Sydney denk ik...

In ieder geval.. Iets langer dan een week in Sydney geweest en een super toffe tijd gehad daar. Natuurlijk de Sydney Harbour bridge en de Opera House gezien, wat interessante musea bezocht en niet te vergeten het nachtleven van Sydney verkent ;).

Hierna heb ik de bus gepakt om via Newcastle aan te komen in de tot nu toe tofste plek: Port Macquarie. Niet veel meer dan een van de vele kleine surfstadjes die Australië kent, maar het hostel was echt geweldig. Super klein, met niet meer dan 30 bedden, dus al super snel ken je iedereen en heb je een groot familie gevoel. Dagelijks surfen, fanatieke potjes monopoly spelen en in de avond genieten van een heerlijke glaasje goon. Was totaal niet van plan om lang te blijven maar na een paar dagen werd het steeds lastiger om afscheid te nemen van het te fijne en prettige huisje. Gisteren dan ook met heeel veel pijn vertrokken, maar ik ben gekomen om te reizen en dingen te zien, dus besloot ik om mijn reis weer door te zetten.

Nu al een dagje in Coffs Harbour, vandaag roadtripje gedaan naar de befaamde BIG BANANA, grootste deceptie ooit. Tijd om hem weer te peren dus!!!! Morgen weer een nieuwe dag om de bus te pakken naar een nieuwe plek, cheeeeers

  • 27 April 2015 - 13:32

    Roel (dad):

    Ha volop vers fruit, dat stemt mij gerust.... Bananen en peren!
    Verstandige vrouw

  • 27 April 2015 - 20:25

    Yvonne:

    ha die Noor,
    Eindelijk weer een berichtje.....we (oma en ik) keken er naar uit;) Hele dikke kus van oma XXXXX

  • 28 April 2015 - 20:42

    Erik:

    Hoi Noortje, leuk weer wat van je te lezen. Even de spelfouten daargelaten, was het een leuk verslag. Vooral dat gedeelte met het fruit. Hou ons wat vaker op de hoogte! Daar worden wij blij van en dat moet toch appeltje eitje zijn tussen alle goon door. Groet, Erik

  • 29 April 2015 - 10:19

    Bella:

    Hi lieverd, afscheid nemen is nooit leuk maar goed dat je weer door gaat! Er zijn nog zo veel mooie plekjes waar je het ook heel leuk gaat hebben. Lekker blijven genieten en keep on smiling!! :) Dikke kus

  • 30 April 2015 - 20:52

    Paul :

    Hallo Noto,
    Goed te horen dat je een fantastische tijd aan het strand hebt gehad.
    De foto's op facebook logen er niet om , als een ware "bay watch" trotseerde je de golven.
    Jammer dat je daar het mooie weer en de gezelligheid hebt verlaten ,maar je kwam inderdaad om te reizen en veel te zien, dus een echte Noto pakt haar biezen.
    Je kunt altijd weer op de terugweg Port Macquarie aandoen of is het echt een rondreis???
    Vraagje : Waarschijnlijk is een glaasje Goon , vers geperste sinaasappelsap. Dus Roel en Erik hoeven zich zeker geen zorgen te maken. Niet alleen peren en bananen ( een grote) , maar zelfs ook sinaasappelsap .
    Goed gedaan Noto. Nu nog een Kiwi!!!
    Ik kijk uit naar het volgende verslag.
    Lieve groet.
    Paulo.


  • 08 Mei 2015 - 23:30

    Paul:

    HaDieNoTo,

    Hier is onze Koning een jaartje ouder geworden.
    We hebben ondertussen gevierd dat onze ouders ( jouw grootouders ) 70 jaar geleden vrij konden leven in dit prachtige landje.
    Ondertussen zijn de bomen weer groen en kan de zomer beginnen.
    Gelukkig zie en lees ik via facebook dat het je goed gaat, maar dat roept bij mij wel wat vragen op.
    Ik zag bijvoorbeeld prachtige Bonny en Clyde foto's wederom met David Berry.
    " It gave a strange effect on me" but "I liked it!!!!"
    Toch geen zoon van?

    Verder zag ik een leuke video van een koortje onder begeleiding van een man met een Joekelullie , dat was weer aan de kust , dus genieten.
    Ik begrijp dat je zeker geen zin hebt om nu nog te reageren.
    Het wordt nu aftellen of wordt het af-tellen?
    Geniet nog van de laatste weken daar.
    Lieve groet.
    Paulo.





  • 16 Mei 2015 - 16:22

    Marie En Willem:

    Hoi Noor
    Dank voor je leuke kaart
    Wij verheugen ons ook op het weerzien
    Geniet nog maar lekker verder
    Kusjes
    Marie en Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Islet

Noortje

Actief sinds 02 Maart 2015
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 5616

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 01 September 2015

AUSSIE

Landen bezocht: