down under 1 - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu down under 1 - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu

down under 1

Blijf op de hoogte en volg Noortje

10 Maart 2015 | Australië, North Melbourne

20 uur vliegen. 5 geweldige dagen met papa in Singapore. Een lastig afscheid. Ik ben er.

Australië

Misschien had ik een iets wat geidealiseerd beeld in mijn hoofd van mezelf: 'Noortje de stoere einzelgänger die dat eventjes doet'. Nou niet dus. Ik wist dat het in het begin moelijk zou zijn, maar het ene moment voel ik me Aretha Franklin en het andere moment toch echt een heel stuk minder zegmaar (ik bespaar de emoselfie).

Het is natuurlijk pas dag één en opgeven staat zeker niet op de
planning, dus dat komt zeker goed.
Onderhand is het alweer etenstijd en aangezien mijn moedelief hier niet de maaltijden voor mij op tafel zet, vrees ik dat ik zelf aan de bak moet.

Tot horens vrinden/familie
Lobi en kusjes

  • 10 Maart 2015 - 10:45

    Brigitte:

    Hoi lieverd, ik vind je nog steeds ontzettend stoer! Fijn dat je je reisverslag hebt opgestart en we je zo een beetje kunnen volgen. Sterkte voor nu en de komende dagen, het komt goed. Dikke kus en poot ven de Fritzen. Liefs mam.

  • 12 Maart 2015 - 08:34

    Karin:

    Good for you, Noor.
    Keep going
    Xx Karin

  • 12 Maart 2015 - 09:41

    Ben Verwiel:

    Goed hoor Noor! Geniet van een nieuw continent, en nieuwe vrienden! Take care. Liefs Ben

  • 12 Maart 2015 - 10:39

    Oma:

    ik vind het geweldig . ik hoop dat je gauw aansluiting krijgt . ik kijk uit naar je volgende bericht.kus oma.

  • 12 Maart 2015 - 10:50

    Yvonne:

    Dappere Noor. Fijn dat we je toch een beetje kunnen volgen ;) XX

  • 12 Maart 2015 - 17:26

    Nol Sr.:

    Hoi , Noor.

    Terwijl wij hier de mollen bestrijden, zit jij echt "down under"! Geniet er van!!!
    Dat het afscheid van Pap niet mee viel kan ik me voorstellen. Ik had het zelfde toen ik Nicole afzette in SYD. zoveel jaar geleden.
    We blijven je reis volgen en mocht je in Sydney komen wil ik minimaal een foto van je op "the Pan Handle". Ik durfde het niet aan.
    Lieve groet, Nol en Carla.

  • 12 Maart 2015 - 18:55

    Paul En Léontine:

    Hallo dappere Noto,
    We gaan je volgen.
    Doe Skippy de groeten!!
    We zijn trots op je.
    Geniet.
    Liefs.
    Paul en 10.

  • 12 Maart 2015 - 22:46

    Mijan:

    Lieve Noor, komt goed. Kan niet wachten op de berichtjes waaruit blijkt dat je je draai hebt gevonden. Jij nu waarschijnlijk ook nog niet maar dat gaat wel gebeuren. Geloof me. En ik kan het weten (not)! Hoop het zo voor je. Veel liefs, ook van Huub, Mijan X

  • 15 Maart 2015 - 13:53

    Jos En Karin Spapens:

    Hoi Noortje
    Succes en geniet ervan!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Noortje

Actief sinds 02 Maart 2015
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 5631

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 01 September 2015

AUSSIE

Landen bezocht: