Marvelous Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu Marvelous Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu

Marvelous Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Noortje

16 Maart 2015 | Australië, Melbourne

Mijn eerste week Australië zit er alweer bijna op. En ik kan vertellen, het cliché is waar: het werd stukken beter, ik heb al veel mensen ontmoet, vrienden gemaakt en super leuke dingen gedaan! Dus dat is best wel goed nieuws denk ik!!!

Melbourne is echt een geweldige stad, heel cultureel, europees en super goede sfeer. Naast het goon (enige goedkope wijn) drinken (met mate natuurlijk, no worries mate!) en chillen in het hostel heb ik ook veel cultureels gedaan! Zoals een walking tour door de stad, het museum of moving imagines en het aquarium bezocht én de befaamde great ocean road gedaan met vrienden. ENNNN EERSTE KOALA GESPOT IN HET WILD YAAAAASSSS (foto volgt).

Eerste week was dus helemaal top, maar moet natuurlijk ook weer verder. Ik heb een hele aardige jongen ontmoet, (zie voor je: een soort blonde schapenherder met een zwaar deens accent) en we zijn druk bezig met planning om samen te gaan roadtrippen, dus daar kijk ik echt naar uit!

Ik hoop dat alles goed met jullie gaat,
Liefs.

  • 16 Maart 2015 - 11:42

    Mijan:

    Klinkt super Noor. Ben zo blij voor je. Keek heel erg uit naar je 2e bericht want hoopte zo dat het beter met je zou gaan. Gelukkig is dat zo. Wij zijn inmiddels weer terug uit het warmere Spanje in het koudere Nederland. Het is hier fris maar wel mooi weer. Maar ja, dat zal jou worst wezen. Geniet jij maar lekker van al je nieuwe ervaringen en nieuwe mensen. Graag foto van de koala maar ook van die ölinöt uiteraard

  • 16 Maart 2015 - 12:09

    Mijan:

    Had net meer geschreven maar dat is niet goed gegaan zie ik nu! Ölinöt is Deense schaapherder maar dat begreep je vast al. Los van het Deense accent lijkt hij vast op Huub

  • 16 Maart 2015 - 12:11

    Mijan:

    Gaat mis als ik een smiley wil plaatsen en dat had ik gedaan achter Huub's naam ;-).
    Take care. X

  • 16 Maart 2015 - 13:49

    LIsette:

    Kijk. Hier worden we blij van Noor! Toppie, xx

  • 16 Maart 2015 - 15:51

    Ben Verwiel:

    Dat klinkt allemaal goed Noor. Geniet van alles.
    Liefs,

    Ben ;))

  • 17 Maart 2015 - 11:36

    Erik:

    Ha Noor. Goed om te lezen dat je de goon hebt ontdekt. Wij maakten in het begin nog de dure fout om gewoon bier te drinken. Op de lange termijn is dat onbetaalbaar en daardoor hebben we zeker twee weken minder kunnen reizen. Echt blij om te lezen dat je je draai aan het vinden bent. Het gaat alleen maar leuker worden. Ik heb geen ervaring met Deense schapenherders, maar ik mag hopen dat 'ie z'n herdersstok bij zich kan houden. Skøll!

  • 17 Maart 2015 - 19:39

    Paul :

    Hoi Noto,
    Super om te horen en te lezen dat het goed gaat.
    Ik ga maar verder in het Deens : Veul plezeur meut jeu Deunse vreund. Heu heut zeuker Jozef? Beun dan deubbel veurzichtig , weunt deur kweum zeulfs geun steuk beu te peus 2015 jeur geleuden. Reu veurzichtig euls je geut roadtrippen ( wat dat ook is).
    Spass bei Seite: Veel plezier en we kijken uit naar je volgende bericht.
    PS. Smeurebreud met Koala beer spek lijkt me erg lekker.
    Leuuuuveee Greuuuten. Paul

  • 19 Maart 2015 - 15:46

    Oma:

    noor t gaat fantastisch. oma geniet mee van jouw berichten. ga zo door en geniet. liefs oma
    Af en toe een foto en een blij bericht daar worden we in waalwijk ook vrolijk van;) xx Yvonne

  • 23 Maart 2015 - 14:40

    Saskia:

    Hey Noor,

    Leuk om je op deze afstand toch te kunnen volgen. gelukkig begin je nu te genieten en ben je door de moeilijke periode heen.
    Zo te zien op de foto op facebook vermaak je je prima met je 3 andere reisgenoten.
    Maak er een mooie trip van en ik kijk weer uit naar je volgende verhaal.
    Voorzichtig daar in de outback en veel plezier.
    liefs Saskia

  • 04 April 2015 - 23:10

    Ben Verwiel:

    He noor,

    Happy Easter!!!!!!!!!!! Worden er in Austalie ook paaseieren verstopt? Doen de kangeroes dat? Die hebben in ieder geval een buideltje om ze goed in te kunnen vervoeren.
    Whats happening now? Waar ben je?En hoe, gaat het?
    Liefs en veel plezier daar.

    Ben, Margriet, Jelle en Lisanne

  • 05 April 2015 - 19:03

    Paul Verwiel:

    Hallo Noto,
    Zalig Pasen?
    Hoest? We horen of zien zo weinig.
    Lieve groeten.
    Paul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Noortje

Actief sinds 02 Maart 2015
Verslag gelezen: 455
Totaal aantal bezoekers 5634

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 01 September 2015

AUSSIE

Landen bezocht: