Roadtripping - Reisverslag uit Bondi, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu Roadtripping - Reisverslag uit Bondi, Australië van Noortje Verwiel - WaarBenJij.nu

Roadtripping

Blijf op de hoogte en volg Noortje

07 April 2015 | Australië, Bondi

Al iets meer dan een paar weken zijn verstreken in het mooiste land van her zuidelijk halfrond en ik dacht dat het wel eens tijd werd voor een update. Ik hoop dat jullie trouwens aan het genieten zijn van een mooie paasdag!

Een paar dagen na mijn laatste update besloot mijn deense schapenherder/partner in crime dat onze culturen teveel verschilden en gingen wij onze eigen weg. Helaas, maar ik wilde niet veel langer in Melbourne blijven dus besloot iets anders te bedenken. Na wat zoeken op het internet, zat ik een paar dagen later met drie wildvreemden in de auto om 2 weken lang te roadtrippen via de Australische alpen naar Sydney.

Twee geweldige weken met elke dag een eigen vuurtje maken, kamperen op de meest afgelegen en onaangetaste plekken, hiken in de hoogste bergen van Australië en rijden door prachtige landschappen. En na twee weken zijn deze drie wildvreemden goede vrienden, echt een hele bijzondere ervaring.

De roadtrip zit er al weer op en ik ben nu in het mooie Bondi Beach bij Sydney. Wat de volgende bestemming zal zijn, zullen we wel zien! Cheers






  • 06 April 2015 - 17:30

    Erik:

    Hoi Noortje, wat leuk om te lezen dat je het leuk hebt. Jammer dat de Deense schapenherder en jij geen match waren, had mezelf graag voor de rest van mijn leven verzekerd gezien van goede wollen sokken. Maar het mocht niet zijn dus, helaas. Veel plezier in Bondi en ga niet te vaak avondeten bij de McDonalds na middernacht. Je gezondheid gaat er na een tijdje onder lijden en dat wil niemand. Groetjes, Erik

  • 07 April 2015 - 07:39

    Noortje Verwiel:

    bedankt voor deze wijze les broeder, ik ruik lichtelijke hypocrisie maar misschien ben ik dat..

  • 07 April 2015 - 14:03

    Karin Verwiel:

    Hi Noor,
    Klinkt allemaal heel goed.
    Fijn dat je het zo goed stelt. Keken jullie vroeg er in nederland ook naar 'neighbours' ? Dat speelt zich af rond Bondi beach.
    Klinkt zeer aantrekkelijk. Gelukkig begint het weer hier in de uk ook wat beter te worden. De hoogste tijd.
    Liefs,
    Karin

  • 07 April 2015 - 18:59

    René Meijer:

    Hé, wat lees ik nou? Zit je in Australië? Wist ik niks van..... ;-) Vond het wel erg rustig in de buurt de laatste tijd..... :-)
    Geniet van deze mooie reis en ervaring. Maar dat komt vast goed!

    Groetjes,
    René

    PS: Enne..... volg de wijze raad van je broer op en ga gewoon vóór middernacht naar McDonalds..... ;-)

  • 08 April 2015 - 21:29

    Paul:

    Hoi Noto,
    Eindelijk nieuws.
    Dat moet een onvergetelijke reis zijn geweest.
    Bondi beach het moet daar prachtig zijn ,maar foto's zullen dat moeten bewijzen!!!!!
    Ik kijk er naar uit.
    Veel plezier.
    Groet.
    Paulo.

  • 09 April 2015 - 16:55

    Oma:

    lieve Noor,
    Ik geniet van jouw avonturen. Ben heel blij dat het allemaal zo goed gaat. Ik kijk naar de volgende berichten en foto"s. Liefs van Oma. Ik ben trots op je!!!
    Heerlijk om je verhalen te lezen Noor. Om jaloers op te worden:) XX Yvonne

  • 17 April 2015 - 00:04

    Paul:

    Hoi Noto,

    Het is al weer bijna twee weken geleden.
    De Bondi Beach foto's zijn zeker mislukt?
    Waar blijven de foto's van jou met de drie "wild vreemden" ?
    Wat wordt de volgende bestemming?
    Zag via Facebook een foto met Skippy. Prachtig, maar wat zat er nu in d'n buidel?
    Hoor graag snel van je.
    Lieve groet.
    Paulo.

  • 26 April 2015 - 19:01

    Paul:

    Hoi Noto,

    Het is stil aan de overkant.
    Gelukkig zag ik op facebook dat je aan het surfen was met David Berry.
    Dat moet een "strange Effect"zijn geweest of was dit een jongere versie van de zanger die ik bedoel.
    Ik hoor/lees het wel.
    Lieve groet.
    Braaf zijn.
    Paolo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Noortje

Actief sinds 02 Maart 2015
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 5632

Voorgaande reizen:

04 Maart 2015 - 01 September 2015

AUSSIE

Landen bezocht: